51
● Gå till corp.brytonsport.com>Support>Hämta för att hämta bruksanvisningen.
Håll alla tre knapparna intryckta länge ( / / ) samtidigt för att återställa enheten.
1. Anslut enheten till din dator via USB-kabel. 2. Välj träningsfiler från Bryton-mappen i enheten. 3.
Överför filer till populära träningsplatser inklusive STRAVA, Training Peaks, Endomondo, Map My
Ride, Fit track m.fl.
Med åtkomst till Internet, uppdaterar din Rider-dator automatiskt GPS-data, överför registrerade
spår, hämtar planerade turer från app-servern och kontrollerar om det finns tillgänglig
firmware-uppdatering.
Obs!
Dela dina spår via USB
Obs!
Återställ Rider 530
Datasynkronisering
Synkronisera data till/från Bryton-app
● Om enhetens UUID har lagts till i ett Bryton-konto visas inte QR-koden på din enhet.
● Firmware-uppdateringar tar normalt längre tid att hämta och installera, välj NEJ om du föredrar
att uppdatera den när du synkroniserar nästa gång.
SV
För att utföra datasynkronisering, gå först till din enhet: Inställningar>Nätverk>Anslutningar för att
ställa in en nätverksanslutning, och gå därefter till Datasynkronisering i huvudmenyn och låt din
Rider-dator leda dig smart genom synkroniseringsprocessen.
Du måste lägga till din enhet till ditt Bryton-konto innan du synkroniserar data första gången. För
att lägga till. 1. Skanna QR-koden på etiketten på enhetens säkerhetskartong inuti lådan med din
smarttelefon för att ladda ner Bryton-appen. 2. När Bryton-appen är installerad, registrera dig för
ett nytt Bryton-appkonto. 3. I appen, tryck på “Skanna nu” för att skanna samma QR-kod på
etiketten på enhetens säkerhetskartong för att lägga till dess UUID till ditt Bryton-appkonto (eller
gå till Bryton-appen: (eller gå till Bryton-app: Inställningar >Användarinställningar>UUID senare).
4. Om meddelandet “har lagts till!” öppnas på Bryton-appen, har du lagt till din enhet till ditt
Bryton-konto. Om inte, tryck på “Försök igen” för att skanna igen eller ange enhetens 16-siffriga
UUID-nummer på baksidan av enheten manuellt.