Smart kamera finns i kategorin “säkerhet och sensor” i appen.
Vanliga frågor
1 Kan jag dela kameran med familj och vänner?
Ja du kan dela kameran med familj och vänner. De kan då komma åt den och styra dina glödlampor, strömbrytare och andra
enheter. Du kan ge ut eller återkalla delningstillstånd genom att klicka på profil-knappen i appen och sedan på knappen
"Hantera hemmet". För att göra delningen möjlig för andra användare måste de ladda ned appen och registrera ett nytt
konto.
2 Hur stort är den trådlösa räckvidden?
Räckvidden för den trådlösa kameran bestäms i stort av din Wi-Fi-router och rummets förhållande. Kontrollera din routers
specifikationer för exakta uppgifter.
3 Kameran verkar vara offline eller oåtkomlig?
Se till att din Wi-Fi-router är online och inom räckvidd.
Se till att du har den senaste appen tillgänglig genom att trycka på “Sök efter uppdatering av firmware” i appens
enhetsinställningar.
4 Kameran kan inte ansluta till ditt Wi-Fi-nätverk.
Se till att du har angett rätt Wi-Fi-lösenord under Wi-Fi-inställningen. Kontrollera om det finns något problem med
internetanslutningen. Om Wi-Fi-signalen är för svag bör du återställ Wi-Fi-routern och försöka igen.
5 Hur många kameror kan jag ansluta?
Appen DENVER SMART HOME kan ansluta ett obegränsat antal enheter på ett obegränsat antal enhetsplatser. En Wi-Fi-
router kan ha en gräns för antalet enheter som kan anslutas.
Observera - Alla produkter är föremål för ändringar utan föregående meddelande. Vi reserverar oss för fel och
utelämnanden i handboken.
ALLA RÄTTIGHETER RESERVERADE, UPPHOVSRÄTT DENVER ELECTRONICS A/S