1-7ASUS PG32UQXR-serien LCD-monitor
• I Racing Mode (Bilspelsläge) är följande funktion(er) inte ställbara av
användaren: ASCR, Saturation (Färgmättnad), VividPixel.
• I sRGB Mode (sRGB-läge) är följande funktion(er) inte ställbara av
användaren: Shadow Boost, Color Temp. (Färgtemp.), Contrast
(Kontrast), ASCR, Saturation (Färgmättnad), Six-axis Saturation (Sex
axlars färgmättnad), Gamma, Display Color Space (Skärmfärgrymd).
• I Scenery Mode (Landskapsläge) är följande funktion(er) inte ställbara av
användaren: Shadow Boost, Six-axis Saturation (Sex axlars färgmättnad),
Gamma.
• I Cinema Mode (Långfilmsläge) är följande funktion(er) inte ställbara av
användaren: Shadow Boost, Six-axis Saturation (Sex axlars färgmättnad),
Gamma.
• I MOBA Mode är följande funktion(er) inte ställbara av användaren: ASCR,
Six-axis Saturation (Sex axlars färgmättnad), Saturation (Färgmättnad),
VividPixel, Shadow Boost.
• I RTS/RPG Mode (Strategispel/rollspel i realtid-läge) och FPS Mode
(Förstapersonsskjutspelsläge) är följande funktion(er) inte ställbara av
användaren: Six-axis Saturation (Sex axlars färgmättnad).
1.3.5 Övriga funktioner
• HDR
Denna bildskärm stöder HDR-format. När HDR-innehåll detekteras visas
meddelandet "HDR ON" (HDR PÅ) och visas på OSD-menyn.
• Vid visning av HDR-innehåll är följande funktioner inte tillgängliga: ELMB,
GameVisual, Shadow Boost, Contrast (Kontrast), ASCR, Dynamic
Dimming (Dynamisk ljusdämpning), Blue Light Filter (Filtrera blått ljus),
Color Temp. (Färgtemp.), Gamma, Saturation (Färgmättnad), PIP/PBP
Setup.
• När HDR är aktiverat justerar du ljusstyrkan genom att gå till Image (Bild) >
HDR Setting (HDR-inställning) > Brightness Adjustable (Justerbar
ljusstyrka).